علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 179491
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


پنجمین روز مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

خط و نشان "مایک قدرتمند" در پنجمین روز مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

 

ستاره این روزهای دارت هلند ، "مایکل فن گرون" تنها 24 دقیقه زمان احتیاج داشت تا مسابقه را در برابر حریف اتریشی خود با نتیجه 3 بر صفر (ست) به اتمام برساند. (تنها یک لگ را واگذار کرد!!!!!)

"فن گرون" 24 ساله ، نفر 2 رنکینگ PDC ، که در سال 2013 بازگشتی با شکوه به سطح اول دارت دنیا داشته ، امیدوار است امسال ناکامی سال گذشته خود در فینال این مسابقات (شکست در برابر "تیلور") را جبران نمایند. قهرمان لیگ برتر 2013 ، اولین بار در سال 2006 نام خود را بر سر زبانها انداخت ، زمانی که تنها با 17 سال سن ، در فینال "مسترز وینمائو" ، کاپیتان اسبق تیم ملی دارت انگلستان "مارتین آدامز"  را در یک بازی افسانه ای شکست داده و جوانترین بازیکنی لقب گرفت که در یک تورنومنت معتبر دارت به مقام قهرمانی می رسد.

شب گذشته ، "سایمون ویتلاک" و "بو اندرسن" استرالیایی به همراه  دیگر هلندی حاضر در این رقابتها "وینسنت فن در فورت" (دوست صمیمی و ساقدوش "فن گرون " در مراسم عروسی وی در ماه آگوست سال آینده) موفق به شکست حریفان و راهیابی به دور دوم شدند.

اما ناکام بزرگ دیشب کسی نبود جز نفر اول رنکینگ PDC  حد فاصل سالهای 2005 تا 2007 ، قهرمان مسابقات 2004"World Grand Prix" و 2005 "World Match play" ، "کالین لوید"

در رویارویی "بو اندرسن" تازه وارد و "کالین لوید" با تجربه ، در حالی که در 4 ست اول ، هر یک 2 ست را به سود خود پایان داده و در ست پنجم 5-5 بودند (قانون بازی به 2 یا Tie break) * ، این جوان استرالیایی بود که لگ طلایی (Sudden death leg) را به سود خود به پایان برد.

 

*قانون بازی به 2: اگر دو حریف در ست ها و لگ ها برابر بوده و هر یک تنها به یک لگ برای برنده شدن نیاز داشته یاشند ، فردی برنده است که با اختلاف 2 لگ از حریف خود جلو بیافتد. این قانون تا 6 لگ اجرا شده و چنانچه هر دو پایاپای پیش بروند ، لگ هفتم ، لگ طلایی (Sudden death leg) خواهد بود. هر دو حریف مجددا Middle می زنند و برنده، لگ را آغاز می نماید. برنده این لگ، برنده مسابقه شناخته می شود.

 

منتظر خبر های بعدی باشید.

با سپاس از توجه شما عزیزان.

حسین خسروی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com